پایگاه هواداران علی یاری

پایگاه هواداران علی یاری

اخبار .موزیک و عکس های علی یاری
پایگاه هواداران علی یاری

پایگاه هواداران علی یاری

اخبار .موزیک و عکس های علی یاری

بیوگرافی

بیوگرافی علی یاری


علی یاری متولد 1374/9/25 در زنجان می باشد .

او بزرگ شده ی یافت آباد و هم اکنون درشهریار زندگی میکند.

وی در سن یازده سالگی با حضور در مراسم ها و شب شعر و کسب مقام هنر و فعالیت خود را در زمینه ی شعر و ترانه آغاز کرد و در سن 13 سالگی اولین ترانه ی خود را سرود......در همان سنین موسیقی را شروع کرد و و به نواختن ساز کیبورد پرداخت ....آرزوی نواختن ویولن رو دارد....

او در سن 16 سالگی وارد دنیای تاتر شدو در نمایش نامه آزادی و کلاس پر درد سر به کارگردانی علی رضا فدایی و به سرپرستی مرتضی اسلامی به روی صحنه رفت........

در سن 17 سالگی طی آشنایی با محمد ترکمان فعالیت خود را در دنیای حرفه ای موسیقی شروع کرد و پس از 1 سال هفت اثر از خود بر جای گذاشت وی هم اکنون زیر نظر استادان :حسینی- مهدی اکبری صفا_به فعالیت خود در زمینه موسیقی ادامه می دهد...

وی با هنرمندان دیگری همکاری داشته اعم از : محمد ترکمان -محمد رضا عربلو- دانیال صدری - آرش خادمی - فرزان حسنوند - حسین سرایی - فرهاد عبدی - مهدی نورزاده - سجاد سلیمانی - علی پرویز و علیرضا ولایی......

علی یاری : صمیمانه از تمام کسانی که در راه پیشرفت من قدم برداشتن و همیشه در کنار من بودن تشکر میکنم . امیدوارم بتونم توقع همه ی طرفداران و کسانی که برای من زحمت کشیدن رو برآورده کنم ....

دوستدار شما علی یاری.........



نظرات 4 + ارسال نظر
غریبه جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:28 ب.ظ http://ghamkade1ashegh.blogfa.com

انشالله در مسیر و هدفتون موفق باشید.

ناصر چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ب.ظ

سلام عزیزم از خدای منان درخواست میکنم که همیشه و در همه حال موفق باشی گفتی که تنهای را دوست داری ولی از من بهت نصیهت که سعی کن در جمع دوستان خوب و با خدا بیشتر باشی واخلاق خوب هم داشته باشی .

امید جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ق.ظ

سفارش تنظیم حرفه ای با ساز زنده و دیگر اقلام موسیقی روز + آهنگسازی + شعر و ملودی و ماکت؟

جهت دانلود نمونه کار حرفه آدرس زیر را سرچ کنید

http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=cee731d28fe39c85abc540ed6f0c3667

جهت سفارش هر نوع آهنگسازی و تنظیم با ساز زنده حرفه ای + شعر و ملودی حرفه ای با شماره 09371676501 "میلاد" تماس بگیرید
با قیمت استثنایی برای اعضا آکادمی ترانه......

زهرا یاری یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ب.ظ

داداشی برات ارزو موفقیت دارم ولی بجز ترانه به چیزای دیگه هم فکر کن مثل درس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد